Ez a kattintás fontosabb, mint gondolnád
Fontosabb, mert azt jelenti, hogy te nem csak úszni akarsz az árral.
Nem úgy állsz hozzá a változásokhoz, hogy „majd pár hónap múlva utánanézek, ha már csináltak rá tutorialt érthetően, leegyszerűsítve”.
Nem hagyod, hogy lemaradj a közösségi marketingben.
A megfelelő hozzáállás pedig mindig meghozza a gyümölcsét 🙂
2024 elejét szánjuk közösen arra, hogy végleg elfelejtjük a „sosem érem utol a social újdonságokat” félelmünket.
Évek óta rajta tartom az ujjam a tiédhez hasonló, itthoni vállalkozások közösségimarketing-ütőerén, és azt látom, hogy
- szeretnének lépést tartani a Facebook, Instagram, TikTok változásokkal, de képtelenek rá,
- gyakran az sem tiszta számukra, hogy pontosan mit keressenek a megértéshez, ráadásul
- marketingesként nagy felelősséged van a marketingköltések és az elvárt eredmények miatt.
Rohan a közösségi marketing előre, mi pedig loholunk utána.
De te, aki átkattintottál a levelemből, nem akarsz ebben kifulladni.
Szerencsére nem is kell. 🙂
A közösségi marketing lehet egyszerre folyamatos újdonság és a legerősebb csatornád. Tizenéve látom ezt itthon, többszáz vállalkozás social tevékenységét láttam, auditáltam, segítettem, így pontosan tudom, hogy mekkora terhet jelent ez a folyamatos újítás – először.
A következő napokban ezt fogjuk körbejárni és izgatottan várom, hogy mit szólsz majd hozzá.
Hamarosan találkozunk az inboxodban!
Lévai Richárd