Ha sok fárasztó közösségi média feladatod van, szeretnél automatizálni, és közben aktivizálnád a követőidet, akkor ez Neked szól:
Automatizálj, aktivizálj és építs adatbázist
könnyedén Messenger chatbottal!
A Liftup Social Media Hub friss képzéseinek és esettanulmányainak segítségével tanuld meg lépésről lépésre felépíteni a saját chatbotodat, vagy éppen körüzenet csatornádat, és hozz ki még többet a közösségi marketingedből!
Friss, gyakorlati képzések és előadások a sikeres marketing megvalósításhoz
Ezeknek az anyagoknak a tematikája annyira gyakorlati, hogy szinte magát valósítja meg!
3+ órás képzés
tematikus gyűjtemény
gyakorlati előadás
esettanulmány
percnyi videó
ez mind rád vár a legnagyobb, magyar nyelvű, hetente bővülő közösségi marketing fókuszú, oktatási platformon és tudástárban
Te is lemaradsz a legtöbbet használt alkalmazásban rejlő lehetőségekről?
Tudsz róla, hogy Magyarországon a Messengert használják a legtöbben? Legalábbis a felhasználók.
De a cégek?
Nos ők általában nem használják ki az üzenet alapú marketingben rejlő lehetőségeket egyáltalán.
De mi lenne, ha építhetnél egy automata beszélgetőtársat, aki helyetted marketingezik és tartja a kapcsolatot a követőiddel… mivel töltenéd a felszabaduló napjaidat?
Azt már valószínűleg te is tudod, hogy a Messenger messze nem csak arra jó, hogy a pároddal egymásnak ott írjátok meg a bevásárlólistát.
Kérdőívezhetsz.
Feliratkozókat gyűjthetsz.
Szólhatsz az új bejegyzéseidről a követőidnek.
Ezt megteheted egy Körüzenet csatornával vagy akár egy chatbot is intézheti helyetted.
Csak ugye kellene egy kis idő beletanulni. Még egy kicsi, hogy megépíthess egy chatbotot, ami ezt elvégzi helyetted, 0-24-ben.
Meg még egy kicsi bevezetni a Körüzenet csatornádat.
Aztán még egy kis (sok) idő, amíg a “miért nem működik” kérdéseket guglizod.
De minek nézegetnéd elgyötörten a Google 2-3. oldalát, ha valaki lépésről lépésre, még az adatvédelmi részletekre is gondolva végigvezet téged életed első, teljes értékű chatbotjának az építésén?Ha kapsz egy csomó esettanulmányt, ami bemutatja, hogyan használhatod a Messengert vagy éppen az Instagram Direct-et a marketingedben, legyen szó egy nyereményjátékról, értékesítésről, vagy elérés növelésről!
Mert mindegyikben tud segíteni a Messenger marketing!
De – mint minden hasonló technikánál – mire utoléred magad, és bevezeted a mesterséges intelligenciát, már megint variálnak valamit a Metánál.
De nem kell folyton lemaradnod…
A közösségi marketing olyan verseny, ahol a célvonal is szalad előtted
A hetente akár többször is frissülő algoritmusokat, beállításokat, hirdetési felületeket se te, se én, se senki nem fogja tökéletesen, azonnal követni.
A nyomás persze ott van: kell az új vevő, kell a bevétel, kell az “online jelenlét”.
Most is loholsz előre, a napi munka MELLETT próbálod tartani a tempót a posztGYÁRTÁSSAL, mindenféle hirdetésekkel és beállításokkal, de a platformok mindig egy lépéssel előtted fognak járni.
Sosem éred utol őket.
Akkor sem, ha félévente beülsz egy “Ezek a trendek!” előadásra, vagy megnézel egy “10 legjobb videovágó program” cikket (és a felületessége miatt ki sem próbálod őket).
Akkor sem, ha 10 hírlevélre, blogra, platformértesítőre iratkoztál fel (kinek van ideje ennyit olvasni?).
Akkor sem, ha már most látod, hogy a havi kimutatásban a marketing csak költség, de eredménye nincsen.
Sajnálom, ha ez nyomasztó, de ezt tisztáznunk kellett most.
„A francnak van kedve megint ezzel szórakozni”
Hétfő van, 9:30. Végre rávetted magad, hogy elindítsd a hirdetéseket, amiket másfél hónapja tologatsz.
Arra már gondolni sem akarsz, hogy két videót fel kellene venni és majd megvágni és posztolni.
10 percbe telt, de előkotortad a régi hirdetéses kurzus diákat, hogy a jó beállításokat használd.
Belépsz a hirdetéskezelőbe, hogy megint elverj pártízezret az istenített online vevőszerzésre.
De a felület már nem úgy néz ki, mint anno a kurzus idején: máshol vannak a gombok, új funkciók vannak, és még az értesítéseid is villognak.
Indul felfelé a vérnyomásod, keresed a gombokat, nagy nehezen kisakkozod mi micsoda.
Képek, szövegek feltöltve. Hirdetés elindítva.
Fél óra múlva csippan az e-mail. Meglepődnél, ha már egy új vevőt hozott volna, és… tényleg nem.
Letiltották a fiókodat a szabályzat megsértése miatt…
Ekkor jön a kérdés a munkatársadtól: “10 perc és nekem jó, csináljuk a videót?”
Azt a videót, amit már két hete ígérgetsz neki és magadnak is, mert posztolni * kell * valamit a hirdetésen kívül, hogy “látszódjatok”.
A videóhoz se ötlet, hogy miről beszélj, azt se tudod hogyan vágd meg, meg biztos még képeket is kellene keresni a neten hozzá… Így ülsz a letiltott fiókod és az el nem készülő tartalmak között.
Tényleg másoknak is csak ilyen keservesen megy a közösségi marketing?
Sosem éred utol a social-t, de nem is kell (és te is sejted miért)
Az szinte biztos, hogy te annál több eredményt vársz, minél több erőforrást tolsz a socialbe — időt, pénzt, energiát (hiszen ez lenne a logikus).
De az algoritmusok, a hirdetéskezelők nagyjából hetente változnak. Nyilván nincs időd a napi munka mellett még ezt is nyomon követni.
Így pedig lemaradsz, és egyre gyengébben fog muzsikálni a közösségi marketinged.
De ennek nem kell így lennie.
100% kiszervezés pedig nem létezik, hiába reménykedsz
Amikor a legmélyebb gyűlöleteddel ülsz a monitor előtt, mert posztolni kell, videózni kell, hirdetni kell, Messengert beállítani meg pixeleket, akkor természetes, hogy átfut benned a gondolat, hogy kiadod az egész őrületet egy külsősnek.
De tudod mit mond erre a külsős?
Megköszöni a megbízást, majd elkezd kérdezgetni:
hogy legyen ez meg az,
a szövegeket meg tudnád-e írni (mert te ismered a termékedet),
a beállítások egy részét csináld meg te, hogy utána ők tudjanak dolgozni,
jönnek-mennek a változtatások, amikről ugyanúgy neked kell dönteni…
Így igazából az egyik időrabló csomagot cserélted egy másikra.
Ha a közösségi média verseny, ezek itt az ellendrukkereid
“Addig nem tudok jól hirdetni, amíg teljesen utol nem érem magam minden social dologban”
Mindketten tudjuk, hogy egy jó vállalkozónak nem kell százélű svájcibicskának lennie. Azzal magadat, a céged fejlődését, a projektjeidet hátráltatod, ha mindenhez értesz egy kicsit, de semmihez sem eléggé.
“Addig nem használom az új funkciókat, de az új szoftvereket se sehol, amíg nem muszáj”
Ha valami működik, ne nyúlj bele — már gyerekként megtanuljuk ezt. Az új dolgok (az AI téma annyira forró, hogy sokáig újnak fog számítani) is tudat alatt rémisztőek tudnak lenni, hiszen sok munkának tűnik beletanulni, de ennek nem kell így lennie.
“Addig nem használom az új funkciókat, de az új szoftvereket se sehol, amíg nem muszáj”
Ha valami működik, ne nyúlj bele — már gyerekként megtanuljuk ezt. Az új dolgok (az AI téma annyira forró, hogy sokáig újnak fog számítani) is tudat alatt rémisztőek tudnak lenni, hiszen sok munkának tűnik beletanulni, de ennek nem kell így lennie.
“AI ide vagy oda, nekünk ez már túl melós, egy ügynökségre viszont nem tudnánk költeni”
Ha egyedül nem megy a közösségi marketing, akkor segítség kell. Most mindenki ujjong az AI-ért (ami szintén hetente változik), de akár teljesen ki is lehet adni alvállalkozónak.
Mindkettő út járható, de honnan tudod neked melyik lesz a jó?
A social versenyt hosszútávon nem biztos, hogy más meg tudja nyerni helyetted.
De egy nyertes kis csapatot ki lehet képezni.
Viszlát feszültség, viszlát elégetett forintok, viszlát “nincs rá időm”-érzés: mondj ezeknek búcsút a Liftup Social Media Hub-bal
Ráadásul magyarul elmagyarázva, itthoni KKV-helyzetekre vonatkoztatva.
“Amikor a fejedben már kavarog erről-arról valami ismeret, de semmi nem elég tiszta…
… akkor a legjobb, amit tehetsz, ha belépsz a Hub-ba.” Hegyesi-Kovács Katalin
Tegyél egy szívességet a céged marketingjének és csatlakozz a Hub-hoz
Játsszunk nyílt kártyákkal!
Valószínűleg volt idő, amikor szinte egyáltalán nem foglalkoztál a közösségi marketinggel: nem posztoltál, nem figyelted a frissítéseket és új funkciókat.
Esélyes, hogy volt akkor fontosabb dolgod is, tehát priorizálni tudsz.
Valószínű az is, hogy volt már valamilyen hibásan beállított kampányod, hirdetésed, mérésed.
Tehát dolgoztál, megvalósítottál, próbálkoztál aktívan.
Talán le is adtad már a hirdetéses feladatokat valakinek:
egy külsős talicskával viheti ki a pénzt, egy belsőst viszont ki kell taníttatni, hogy naprakész legyen.
Erre jó a Social Media Hub:
legyen egy olyan ember a cégedben (te vagy egy kollégád), aki képben van a friss közösségi marketing megoldásokkal (hirdetés, tartalomgyártás, stratégia), és bármikor kérdése van, van hova fordulnia.
Tegyél egy szívességet a céged hitelességének, és tartsd házon belül a közösségi marketingednek legalább egy részét a Hub-bal!
A cégedet és a termékeidet-szolgáltatásaidat senki sem ismerheti úgy, mint te és a munkatársaid. Emiatt, még ha ki is szervezel feladatokat egy ügynökségnek, a szakmai tartalmak alapját neked kell megadni.
Ha már a külsősöket is “promptolnod” kell, akkor nem lenne egyszerűbb egy AI-t promptolni, aki azonnal reagál, könnyen módosíthatod te is azonnal a kapott válaszokat, ráadásul képet, videót és szöveget is percek alatt készít neked?
Ha pedig Te magad valósítod meg a marketinged, jó lenne tudni, melyik felületen, mit kell beállítani, hogyan készíts el egy szöveget, egy videót…
Még szerencse, hogy a felsoroltak mindegyikéhez találsz anyagot a Hubban!
Esettanulmányok, stratégia, technikai-beállítási anyagok
Magyar piacon egyedülálló anyagok (más nem beszél róla)
Angol cikkek bogarászgatása és az „ez mire lehet nekem jó?” mantrázás helyett érthető nyelven, érthető nyelvezettel, érthető példákkal tarthatod a lépést, mert gyűjtjük és feldolgozzuk neked az újdonságokat.
Az adatvédelemre is figyelmet fordíthatsz
2024-ben ez már olyan elvárás a feliratkozók és vevők részéről, amit mindenkinek jól kellene csinálnia. Mégis sokan elhanyagolják (kockáztatva egy szemmel is jól látható büntetést).
Slágertémáink, amik valószínűleg téged is érdekelnek
Közösségi marketing neked, érthető nyelven, érthető nyelvezettel, érthető példákkal
Évente 11 képzés, 25-nél több előadás, 52 esettanulmány vár rád a 4 videótréning és a letölthető e-book mellett. Ez itt a mézesmadzag:
Tudd meg, hogyan használhatod a mesterséges intelligenciát a marketingedben!
ChatGPT alapok közösségi marketinghez
Mivel egyre több alkalommal használjuk a különböző marketing feladatok során a ChatGPT-t ezért kezdjük az alapjaival, ahol megnézzük, milyen funkciók, mennyire működnek hatékonyan a marketingben. ChatGPT megoldások a pluginektől az egyéni GPT-ken át a Custom Instructsions-ig lépésről lépésre, 75 percben.
Képek készítése AI segítségével
Hogyan készíts képet a marketingedhez mesterséges intelligencia segítségével?
Mire jó Neked a Midjourney, a Dall-E, a Canva és a társaik?
Ismerd meg ebből a közel másfél órás, gyakorlat fókuszú előadásból!
ChatGPT és a marketing szövegírás
Hogyan készíts hatékonyan marketingszövegeket ChatGPT segítségével?
Nézd meg a bemutatót, és használd Te is a lépéseket!
Töltsd le a ChatGPT prompt gyűjteményt, és tudd meg, hogyan készíthetsz olyan marketing elemtárat, amelyikkel felgyorsíthatod a szövegírási feladatokat ChatGPT-ben! Több, mint egy órás, gyakorlat fókuszú előadás, amit érdemes lépésről-lépésre követni.
Mikor használjunk mesterséges intelligenciát a marketingben és mikor ne?
Ma már – szinte – mindenre használhatjuk a mesterséges intelligenciát.
De biztos, hogy mindig érdemes?
Lehet kockázata?
Az előadásból kiderül, hogy mi az, és hogyan kerüld el.
Marketing naptár készítés mesterséges intelligenciával
Ma már a marketing kampányok és időszakok megtervezéséhez is igénybe lehet venni a mesterséges intelligenciát. Nézd meg az előadást, töltsd le a marketing naptárt és alakítsd a cégedhez a mellékelt ChatGPT promptok segítségével!
Mesterséges intelligencia és az értékesítés
Milyen mesterséges intelligencia megoldásokat lehet használni az értékesítésben és a marketingben? Mikor szabad és mikor nem MI-t használni? Pluginek és egyéni GPT-k, amiket az értékesítési forgatókönyvekben is használhatsz, vagy akár fejlesztheted velük az értékesítőket is!
Mesterséges intelligencia példák és esettanulmányok
Rendszeresen bővülő marketinges esettanulmány gyűjtemény, így további ötleteket marketinghez!
Tartsd frissen a közösségi marketing tudásod ezekkel a képzésekkel a Hub-ban
Alapozó Instagram és Facebook hirdetések a mesterséges intelligencia korában - fél napos képzés
- Hogyan használd a mesterséges intelligenciát a hirdetéskezelésben, ha jobb eredményeket szeretnél?
- Hogyan tudsz több lépcsős hirdetési kampányt gyorsan felépíteni a Hirdetéskezelőben?
- Mire jó az Advantage+ célzás, Advantage+ elhelyezés és a többi mesterséges intelligenciával támogatott hirdetési megoldás?
- Milyen hirdetési megoldások segítik azt, hogy gyorsan tudj új hirdetés verziókat, új kampányokat felépíteni?
- Hogyan működik az A/B teszt a Meta hirdetési rendszerében?
- Hogyan tudod gyorsan kielemezni a kampányaid eredményeit?
Többek között ezekről fog szólni az Instagram és Facebook hirdetéskezelés szuperhatékonyan képzés, ahol gyakorlatban nézzük végig a legjobban működő hirdetési megoldásokat és azt, hogyan tud Neked valóban segíteni a mesterséges intelligencia abban, hogy jobb eredményeket érj el a hirdetéseiddel!
A képzést tartja: Lévai Richárd.
Liftup Social Media Hub Expert tagként visszanézheted a felvételét két hétig, Leader tagként pedig részt vehetsz élőben az online előadáson, a felvételt pedig korlátlan ideig visszanézheted.
Listaépítés Biztonságosan és Hatékonyan (többek között Lead hirdetéssel) - fél napos képzés
Az e-mail lista továbbra is hatékony megoldás ahhoz, hogy rendszeresen elérd a célcsoportod. Használd ki a közösségi platformok beépített űrlapokat használó hirdetési megoldásait (Lead hirdetések), és építs olyan adatbázist, amivel optimalizálni tudod a marketing folyamataid, és áthidalhatod a cookie mentes világ szakadékait!
A Listaépítés biztonságosan és hatékonyan képzésnél a listaépítő marketing ötletektől a Lead hirdetések beállításán át az adatvédelmi háttérig mindent megkapsz egy délelőtt alatt. A képzést dr. Teker Orsolya és Lévai Richárd együtt tartja, így egymás mellett ismered meg a legfontosabb adatvédelmi alapokat és a hatékonyan működő marketing megoldásokat.
A képzés előadói: dr. Teker Orsolya és Lévai Richárd
Liftup Social Media Hub Leader tagként a felvételt korlátlan ideig visszanézheted.
Építs Te is Tartalompiramist Több Platformra - fél napos képzés
TikTok, Facebook, Instagram, YouTube, Facebook, blog, hírlevél, podcast, LinkedIn… A célcsoportod mindenhol ott lehet, de hogyan tudsz egyszerűen és gyorsan kommunikálni egyszerre több platformon úgy, hogy ne vigye el az összes időd és energiád? Hogyan gyorsíthatod meg a munkád a mesterséges intelligencia használatával?
A megoldás: építs Te is tartalompiramist a megfelelő módszerek és eszközök használatával! Ezen a képzésen erről lesz szó gyakorlatban. Végignézzük a tartalom stratégiától kezdve a videó készítésen át a tartalmi mutációk létrehozását is.
Előadó: Lévai Richárd
A képzés anyaga a Leader tagok számára korlátlan alkalommal visszanézhető.
Készíts Rövid Videókat Könnyedén - fél napos képzés
Hogyan hozhatod ki a legtöbbet a rövid videókból? Nyerő formátumok, szuper forgatókönyvek praktikus alkalmazások azoknak, akik szeretnének minél eredmények lenni több platformon.
TikTok, Instagram, Facebook, YouTube, sőt már a LinkedIn kommunikáció sem képzelhető el hatásos videók nélkül. Hirdetésekben pedig kifejezetten előnyös a mozgóképes formátum.
A képzésen a videó formátumoktól a jól bevált forgatókönyveken át a videókészítési eszközökig és alkalmazásig nézünk végig minden fontos lépést gyakorlatban.
A képzés anyaga a Leader tagok számára korlátlan alkalommal visszanézhető.
Haladó Instagram és Facebook Hirdetések - kétszer fél napos képzés
Ha azt tapasztalod, hogy romlik a Facebook hirdetéseid hatékonysága, ennek egyik oka az adatvédelmi környezetváltozás lehet. A mobilok terjedése, a webes böngészők külső süti korlátozásai nehezítik a hirdetési platformok adatgyűjtését. Jó hír, hogy van megoldás.
Erről szól a Haladó Instagram és Facebook hirdetések képzés, ahol a Konverziók API alapjain keresztül a platformon belüli célközönség építésig fogsz segítséget kapni.
A képzést tartja: dr. Teker Orsolya és Lévai Richárd
Liftup Social Media Hub Expert tagként visszanézheted a felvételét két hétig, Leader tagként pedig részt vehetsz élőben az online előadáson, a felvételt pedig korlátlan ideig visszanézheted.
A+ Messenger marketing képzés: üzenetektől a chatbot építésig - fél napos képzés
Akár offline rendezvényt szeretnél támogatni, akár a hírleveledhez keresel hatékony kiegészítést, a Messenger platform és a chatbotok rengeteg lehetőséget kínálnak.
Az A+ Messenger Marketing workshop segít Neked a saját megoldásaid megtervezésében és felépítésében egyaránt. Automatizálj, aktivizáld a célcsoportod és építs adatbázist a workshop segítségével!
Az A+ Messenger Marketing Workshop anyaga a Leader tagok számára korlátlan alkalommal visszanézhető.
Közösségi Marketing Restart - fél napos képzés
Érdekelnek a trendek? Tudni szeretnéd mire számíthatsz TikTokon, Facebookon, Instagramon, és a közösségi médiában a következő hónapokban?
A Közösségi Marketing Restart 2024 képzésen minden olyan fontos technológiai, környezeti újdonságot és változást sorra veszünk, ami hatással lehet a marketing eredményeidre, de ha mélyebben érdekelnek a részletek, a beállítások, a lépésről-lépésre útmutatók is akkor csatlakozz a Liftup Social Media Hubhoz és férj hozzá a Közösségi Marketing Restart 2024 előadás anyagán túl további előadásokhoz, képzésekhez, videótréningekhez és esettanulmányokhoz azért, hogy a következő időszak igazán eredményes legyen Neked marketing szempontból!
Podcast + Marketing képzés októberben - fél napos képzés
Hogyan használd a podcastet jól a vállalkozásod építéséhez? Hol van helye egy podcastnek a marketing folyamatokba? Milyen podcasteket és milyen módon készíthetünk, ha szeretnénk támogatni az üzleti célokat? Hogyan érjünk el több hallgatót a podcastünkkel?
A Podcast + Marketing képzés segíteni fog az az, hogy miért lehet a céged legerősebb marketing eszköze a podcast és hogyan építsd be azt úgy a saját folyamataidba, hogy ne többszörözd a munkát, hanem épphogy csökkentsd a teljes havi marketing feladataid össze munkaidejét. De ehhez komolyan kell venni a podcast készítést és igazodni kell egy általános keretrendszerhez, ami mentén az igazán jó podcast műsorok készülnek. Ezt a keretrendszert mutatja be Tóth-Czere Péter a Showcast Media – Podcast Ügynökség társalapítója.
A Podcast + Marketing képzés felvétele visszanézhető a Liftup Social Media Hub Expert tagjai számára két hétig visszanézhető, Leader tagok pedig élőben vehetnek részt a képzésen, a felvételt pedig korlátlan alkalommal visszanézhetik.
Tartsd frissen a közösségi marketing tudásod ezekkel a képzésekkel a Hub-ban
Alapozó Instagram és Facebook hirdetések a mesterséges intelligencia korában - fél napos képzés
- Hogyan használd a mesterséges intelligenciát a hirdetéskezelésben, ha jobb eredményeket szeretnél?
- Hogyan tudsz több lépcsős hirdetési kampányt gyorsan felépíteni a Hirdetéskezelőben?
- Mire jó az Advantage+ célzás, Advantage+ elhelyezés és a többi mesterséges intelligenciával támogatott hirdetési megoldás?
- Milyen hirdetési megoldások segítik azt, hogy gyorsan tudj új hirdetés verziókat, új kampányokat felépíteni?
- Hogyan működik az A/B teszt a Meta hirdetési rendszerében?
- Hogyan tudod gyorsan kielemezni a kampányaid eredményeit?
Többek között ezekről fog szólni az Instagram és Facebook hirdetéskezelés szuperhatékonyan képzés, ahol gyakorlatban nézzük végig a legjobban működő hirdetési megoldásokat és azt, hogyan tud Neked valóban segíteni a mesterséges intelligencia abban, hogy jobb eredményeket érj el a hirdetéseiddel!
A képzést tartja: Lévai Richárd.
Liftup Social Media Hub Expert tagként visszanézheted a felvételét két hétig, Leader tagként pedig részt vehetsz élőben az online előadáson, a felvételt pedig korlátlan ideig visszanézheted.
Listaépítés Biztonságosan és Hatékonyan (többek között Lead hirdetéssel) - fél napos képzés
Az e-mail lista továbbra is hatékony megoldás ahhoz, hogy rendszeresen elérd a célcsoportod. Használd ki a közösségi platformok beépített űrlapokat használó hirdetési megoldásait (Lead hirdetések), és építs olyan adatbázist, amivel optimalizálni tudod a marketing folyamataid, és áthidalhatod a cookie mentes világ szakadékait!
A Listaépítés biztonságosan és hatékonyan képzésnél a listaépítő marketing ötletektől a Lead hirdetések beállításán át az adatvédelmi háttérig mindent megkapsz egy délelőtt alatt. A képzést dr. Teker Orsolya és Lévai Richárd együtt tartja, így egymás mellett ismered meg a legfontosabb adatvédelmi alapokat és a hatékonyan működő marketing megoldásokat.
A képzés előadói: dr. Teker Orsolya és Lévai Richárd
Liftup Social Media Hub Leader tagként a felvételt korlátlan ideig visszanézheted.
Építs Te is Tartalompiramist Több Platformra - fél napos képzés
TikTok, Facebook, Instagram, YouTube, Facebook, blog, hírlevél, podcast, LinkedIn… A célcsoportod mindenhol ott lehet, de hogyan tudsz egyszerűen és gyorsan kommunikálni egyszerre több platformon úgy, hogy ne vigye el az összes időd és energiád? Hogyan gyorsíthatod meg a munkád a mesterséges intelligencia használatával?
A megoldás: építs Te is tartalompiramist a megfelelő módszerek és eszközök használatával! Ezen a képzésen erről lesz szó gyakorlatban. Végignézzük a tartalom stratégiától kezdve a videó készítésen át a tartalmi mutációk létrehozását is.
Előadó: Lévai Richárd
A képzés anyaga a Leader tagok számára korlátlan alkalommal visszanézhető.
Készíts Rövid Videókat Könnyedén - fél napos képzés
Hogyan hozhatod ki a legtöbbet a rövid videókból? Nyerő formátumok, szuper forgatókönyvek praktikus alkalmazások azoknak, akik szeretnének minél eredmények lenni több platformon.
TikTok, Instagram, Facebook, YouTube, sőt már a LinkedIn kommunikáció sem képzelhető el hatásos videók nélkül. Hirdetésekben pedig kifejezetten előnyös a mozgóképes formátum.
A képzésen a videó formátumoktól a jól bevált forgatókönyveken át a videókészítési eszközökig és alkalmazásig nézünk végig minden fontos lépést gyakorlatban.
A képzés anyaga a Leader tagok számára korlátlan alkalommal visszanézhető.
Haladó Instagram és Facebook Hirdetések - kétszer fél napos képzés
Ha azt tapasztalod, hogy romlik a Facebook hirdetéseid hatékonysága, ennek egyik oka az adatvédelmi környezetváltozás lehet. A mobilok terjedése, a webes böngészők külső süti korlátozásai nehezítik a hirdetési platformok adatgyűjtését. Jó hír, hogy van megoldás.
Erről szól a Haladó Instagram és Facebook hirdetések képzés, ahol a Konverziók API alapjain keresztül a platformon belüli célközönség építésig fogsz segítséget kapni.
A képzést tartja: dr. Teker Orsolya és Lévai Richárd
Liftup Social Media Hub Expert tagként visszanézheted a felvételét két hétig, Leader tagként pedig részt vehetsz élőben az online előadáson, a felvételt pedig korlátlan ideig visszanézheted.
A+ Messenger marketing képzés: üzenetektől a chatbot építésig - fél napos képzés
Akár offline rendezvényt szeretnél támogatni, akár a hírleveledhez keresel hatékony kiegészítést, a Messenger platform és a chatbotok rengeteg lehetőséget kínálnak.
Az A+ Messenger Marketing workshop segít Neked a saját megoldásaid megtervezésében és felépítésében egyaránt. Automatizálj, aktivizáld a célcsoportod és építs adatbázist a workshop segítségével!
Az A+ Messenger Marketing Workshop anyaga a Leader tagok számára korlátlan alkalommal visszanézhető.
Közösségi Marketing Restart - fél napos képzés
Érdekelnek a trendek? Tudni szeretnéd mire számíthatsz TikTokon, Facebookon, Instagramon, és a közösségi médiában a következő hónapokban?
A Közösségi Marketing Restart 2024 képzésen minden olyan fontos technológiai, környezeti újdonságot és változást sorra veszünk, ami hatással lehet a marketing eredményeidre, de ha mélyebben érdekelnek a részletek, a beállítások, a lépésről-lépésre útmutatók is akkor csatlakozz a Liftup Social Media Hubhoz és férj hozzá a Közösségi Marketing Restart 2024 előadás anyagán túl további előadásokhoz, képzésekhez, videótréningekhez és esettanulmányokhoz azért, hogy a következő időszak igazán eredményes legyen Neked marketing szempontból!
Podcast + Marketing képzés októberben - fél napos képzés
Hogyan használd a podcastet jól a vállalkozásod építéséhez? Hol van helye egy podcastnek a marketing folyamatokba? Milyen podcasteket és milyen módon készíthetünk, ha szeretnénk támogatni az üzleti célokat? Hogyan érjünk el több hallgatót a podcastünkkel?
A Podcast + Marketing képzés segíteni fog az az, hogy miért lehet a céged legerősebb marketing eszköze a podcast és hogyan építsd be azt úgy a saját folyamataidba, hogy ne többszörözd a munkát, hanem épphogy csökkentsd a teljes havi marketing feladataid össze munkaidejét. De ehhez komolyan kell venni a podcast készítést és igazodni kell egy általános keretrendszerhez, ami mentén az igazán jó podcast műsorok készülnek. Ezt a keretrendszert mutatja be Tóth-Czere Péter a Showcast Media – Podcast Ügynökség társalapítója.
A Podcast + Marketing képzés felvétele visszanézhető a Liftup Social Media Hub Expert tagjai számára két hétig visszanézhető, Leader tagok pedig élőben vehetnek részt a képzésen, a felvételt pedig korlátlan alkalommal visszanézhetik.
Szerezz stabil és átfogó tudást a hatékony közösségi marketingről a videótréningjeinkkel és előadásainkkal!
Meta CAPI (Konverziók API) lépésről lépésre
Azoknak, akik 2024-ben szeretnének minél többet kihozni az Instagram és a Facebook hirdetésekből a nehezedő célzások, a bonyolultabb adatvédelmi megoldások, az egyre nagyobb kihívást jelentő körülmények ellenére is.
Emelkedő hirdetési költségek, drágább konverziók, romló hatékonyság, nehezedő célzások… helyett: pörgesd fel újra a hirdetéseidet és a marketingedet biztos technikai alapokkal!
Konverziók API (CAPI) lépésről-lépésre videótréning
Pixel, szerver oldali követés, események, Google Tag Manager… kell ezzel foglalkozni egy marketingesnek, amikor csak a hirdetéskenek szeretne jobb eredményt?
2023-ban igen, mert megváltozott az adatvédelmi környezet, így a korábbi megoldások már nem elég hatékonyak. Meg kell ismerni az új, hatékony módszereket, köztük a Konverziók API-t, ha nagyobb elérést, jobb optimalizálási lehetőségeket, több konverziót szeretnél!
Jó hír, hogy ez nem biztos, hogy olyan bonyolult lesz, mint amennyire annak tűnik!
A Konverziók API telepítés lépésről-lépésre videótréning végig vezet a folyamaton, a legfontosabb beállításokon, az ellenőrzési lépéseken, ami akkor is fontos, ha Te magad hajtod vére a telepítést, és akkor is, ha valaki segít Neked.
Csatlakozz a Liftup Social Media Hubhoz Expert, Leader vagy Teams csomagunk valamelyikében és azonnal hozzáférsz ehhez a hiánypótló videótréninghez, amelyik segít megalapozni a hirdetéseid – és ezeken keresztül – a marketinged sikerét!
Alapozó TikTok hirdetések videótréning
Hogyan használd a TikTokot sikeresen a marketingedben?
Érdemes a cégednek TikTok-ozni? Ha igen, hogyan építsd fel a jelenléted? …és hogyan használd a TikTok hirdetéseket akár kutatásra, akár értékesítésre?
Ismerd meg a TikTok jelenlét és a hirdetések lehetőségeit a Liftup Social Media Hub keretein belül!
A TikTok a marketing lehetőségeknek csak egy szelete. Az Alapozó TikTok Hirdetések videótréning pedig csak egy elem azok közül, amik segíthetnek téged a közösségi marketing sikerben a Liftup Social Media Hubon belül.
Jelentkezz a Liftup SMH-ba, és az Alapozó TikTok hirdetések Videótréningen kívül azonnal vár rád:
- Hatékony Instagram Hirdetések – több, mint 2 órás videótréning
- GDPR IRÁNYTŰ: technikai beállítások az adatvédelem mögött – több, mint 2 órás videótréning
- Közösségi Marketing Építőtábor – több, mint 5 órás tréning felvétel, ahol a profil építéstől a tartalom íráson keresztül a hirdetéseken át rengeteg technika segít a sikeres közösségi marketing felépítésében
Tudod, hogy a válságálló, növekvő eredményeket hozó marketingedhez szükség van több marketingeszközre. Ennek kialakításában pedig hatalmas segítséget nyújt Liftup Social Media Hub, amiben megtalálod a TikTok Hirdetések videótréninget is.
Google Tag Manager alapozó előadás sorozat
A sikeres marketinghez egyre nélkülözhetetlenebb a technológia. Legyen szó webes adatgyűjtésről, remarketing lista építésről, konverzió optimalizálásról, adatvédelmi beállításokról: a Google Tag Manager sok esetben kihagyhatatlan. Ezért fontos a marketingeseknek megismerkedni a „GTM” alapjaival és a consent mód lehetőségeivel. Ezen vezeti végig Geiger Tamás a Liftup Social Media Hub tagjait annak érdekében, hogy még többet ki tudjanak hozni a marketingjükből.
– GTM alapok, alapvető fogalmak, az első tároló létrehozása, GA4 alap mérés beállítása – Űrlap műveletek mérése, scroll tracking, beágyazott YouTube videók mérése – a consent mód logikája, felépítésének bemutatása gyakorlati példán keresztül
Az előadások felvétele visszanézhető a Liftup Social Media Hubban korlátlan alkalommal minden tag számára.
Google Analytics 4 átállás előadás sorozat felvétel
Július elsejével a Universal Analytics már nem fogad adatokat, éppen ezért fontos, hogy minél előbb beállítsd az új rendszert, és megismerd azokat a jelentéseket, amikkel követheted a marketinged eredményét!
Nézd vissza a három részes GA4 átállás előadássorozatot, és ismerd meg, hogyan érdemes használnod a Google Analytics 4-et!
Ismerd meg a legfontosabb beállításokat, jelentéseket, és mindent ami ahhoz kell, hogy júliustól is nyugodtan tudd optimalizálni a marketinged a weboldalad adatainak segítségével!
Ebben segít ez az előadás sorozat, ami elérhető minden Liftup Social Media Hub tag számára!
Marketing dashboard készítés
Hogyan tudsz egyszerűen készíteni egy olyan áttekintő felületet, amiben a Google Analytics, a Facebook oldal, a Facebook hirdetés, az Instagram profil és a többi fontos felületed legfontosabb mutatói egymás mellett láthatók? Hogyan tudsz olyan részletes információkat megtudni a Facebook oldaladról, mint például az organikus elérések?
Ezt fogod megismerni ebből az egy órás videóból, amelyikben a Google Sheet és Looker Studio segítségével fogunk lépésről lépésre összerakni egy egyszerű marketing dashboardot.
Az előadás felvétele visszanézhető a Liftup Social Media Hubban korlátlan alkalommal minden tag számára.
Marketing automatizálás egyszerűen
Hogyan fognak a Lead hirdetésben vagy a chatbotodban összegyűjtött adatok átkerülni a hírlevél rendszeredbe? Hogyan tudod automatizálni a több platformos kommunikációt?
Ezeket a lehetőségeket nézzük meg lépésről lépésre a Zapier rendszerének segítségével.
Az előadást tartja: Lévai Richárd
Az előadás felvétele visszanézhető a Liftup Social Media Hubban korlátlan alkalommal minden tag számára.
Toborzás a közösségi médiában előadás sorozat
A célzási korlátozások bevezetése és az állásajánlat posztok megszűnése után igazi kihívás lett a toborzás a közösségi oldalakon. Pedig a potenciális munkavállalók ott vannak Facebookon, LinkedIn-en, Instagramon, sőt már TikTokon is. Az előadás sorozatban a toborzó felületektől a hirdetési lehetőségeken át az adatvédelmi vonatkozásokig nézzük végig a toborzási folyamatot.
Az előadások felvétele visszanézhető a Liftup Social Media Hubban korlátlan alkalommal minden tag számára.
Kiterjesztett valóság effekt készítő workshop sorozat
Mutasd be távolról a termékeidet! Vond be a márkaépítésbe a célcsoportodat szórakoztató módon! Kiterjesztett valóság effektekkel ezt megteheted, ráadásul nem csak azért, mert ez szórakoztató és trendi. A kiterjesztett valóság a felmérések szerint erősebb kötődést alakít ki a célcsoport és a márka között, ráadásul hatékonyan ösztönöz vásárlásra is. Ismerd meg gyakorlatban, hogyan lehet egyszerűen kiterjesztett valóság effekteket készíteni három részes workshop sorozatunkban, ahol lépésről lépésre ismered meg a fejlesztést. Ráadásul mindezt úgy, hogy ehhez nem kell programozó és grafikusi tudás sem!
A gyakorlati előadások felvétele visszanézhető a Liftup Social Media Hubban korlátlan alkalommal minden tag számára.
Melyik előfizetéses csomagunk szimpatikus? Mentoring, Leader vagy Expert?
Ha szükséged van rendszeres, személyes konzultációra amellett, hogy minden anyaghoz bármikor hozzáférsz, válaszd a Mentoring csomagot!
Ha egyelőre a tudásanyagok és a korlátlan hozzáférés a képzésekhez elegendő, akkor a Leader csomagot érdemes választanod.
Ha szeretnéd, hogy felszabadulj a lemaradás nyomása alól, akkor csatlakozz hosszabb távra, ezzel teszel a legtöbbet a szakmai színvonaladért és a marketinged sikeréért.
Most a Messenger marketinghez kapcsolódó képzések érdekelnek elsősorban?
Válaszd a Leader csomag havi verzióját, mert azzal minden képzést és előadást elérsz (ráadásul töredék áron ahhoz képest, mintha egy független képzésre fizetnél be).
Így hozzáférsz az AAA Messenger marketing és chatbot építés képzéshez, amiben lépésről-lépésre ismerheted meg a Messenger chatbotok építését, és a Körüzenet csatornák lehetőségeit is. Ráadásul rengeteg olyan esettanulmányt is találsz, amelyik a Messenger marketing lehetőségeit mutatja be.
Csatlakozz Leader tagként egy hónapra, és ha mindent megtanultál, köszönj el a Hubtól nyugodtan!
De ne feledd, minden hónapban két újabb előadás, 4 esettanulmány és szinte minden hónapban új képzés kerül a Hubba, amik között továbbra is foglalkozni fogunk a mesterséges intelligenciával.
Social Media Mentoring
Havonta 1 óra egyedi konzultáció
Korlátlan hozzáférés az összes képzés, képzési sorozat, előadás felvételéhez
Évente 18 képzési alkalom (6 képzés és 2 hat alkalmas képzési sorozat), élő részvételi lehetőséggel
Kéthetente megvalósítás fókuszú előadások vagy előadás sorozatok (évente 26 alkalom), élő részvételi lehetőséggel
Hetente új elemzés, esettanulmány
5 videótréning korlátlan hozzáféréssel
Hogyan készíts eredményes Facebook-hirdetéseket? 2.0 ebook letöltés
59.990 Ft+Áfa / hó
Social Media Leader
Korlátlan hozzáférés az összes képzés, képzési sorozat, előadás felvételéhez
Évente 18 képzési alkalom (6 képzés és 2 hat alkalmas képzési sorozat)
Kéthetente megvalósítás fókuszú előadások vagy előadás sorozatok (évente 26 alkalom)
Részvételi lehetőség az összes képzésen, képzési sorozaton, előadáson
Hetente új elemzés, esettanulmány
5 videótréning korlátlan hozzáféréssel
Hogyan készíts eredményes Facebook-hirdetéseket? 2.0 ebook letöltés
19.990 Ft+Áfa / hó
Social Media Expert
Korlátlan hozzáférés az összes képzés, képzési sorozat felvételéhez
Évente 18 képzési alkalom (6 képzés és 2 hat alkalmas képzési sorozat)
Kéthetente megvalósítás fókuszú előadások vagy előadás sorozatok (évente 26 alkalom)
Részvételi lehetőség az összes képzésen, képzési sorozaton, előadáson
A képzések és képzési sorozatok felvétele a 1 hétig nézhető vissza
Korlátlan hozzáférés az előadások és előadássorozatok felvételéhez
Hetente új elemzés, esettanulmány
5 videótréning korlátlan hozzáféréssel
Hogyan készíts eredményes Facebook-hirdetéseket? 2.0 ebook letöltés
7.997 Ft+Áfa / hó
negyedéves előfizetés esetén.
Teljes díj 3 hónapra:
23.990 Ft + Áfa
Szeretnéd kimaxolni a csatlakozást?
A Hub-tagság már önmagában szuper dolog, de ha szeretnéd a legjobb döntést meghozni (vagyis azt, ami a legjobban megéri), akkor válaszd a negyedéves előfizetést!
NEGYEDÉVES
Social Media Mentoring
Minden, ami a havi csomagban, kedvezményes díjazással.
Összesen 3 órányi egyedi konzultációt tartalmaz, ami negyedéven belül összevonható
179.970 Ft+ÁFA helyett
159.990 Ft+Áfa / 3 hó
NEGYEDÉVES
Social Media Leader
Minden, ami a havi csomagban, kedvezményes díjazással.
53.990 Ft+Áfa / 3 hó
NEGYEDÉVES
Social Media Expert
23.990 Ft+Áfa / 3 hó
Még ennél is elkötelezettebb vagy a tanulás mellett?
Ha te már most tudod, hogy a következő időszakban mindent megteszel azért, hogy felzárkózz és szorosan kövesd a közösségi marketing újdonságait, akkor az éves előfizetéseink valók neked!
ÉVES
Social Media Mentoring
több, mint 2 hónap kedvezmény
Ajándék könyvcsomag
összesen 12 órányi konzultáció, ami egy éven belül, akár több alkalomra öszevonható
719.880 Ft+ÁFA helyett
559.990 Ft+Áfa / év
ÉVES
Social Media Leader
2 hónap kedvezmény
Ajándék könyvcsomag
+1 óra ajándék konzultáció
199.990 Ft+Áfa / év
ÉVES
Social Media Expert
2 hónap kedvezmény
Ajándék könyvcsomag
95.960 Ft+ÁFA helyett
89.990 Ft+Áfa / év
Mi vigyázunk arra, hogy te tényleg naprakész lehess
Lévai Richárd
A program vezetője, Magyarország egyik legismertebb közösségi marketing szakembere, aki több, mint 20 éve segíti a vállalkozásokat.
12 éve tart képzéseket, a Facebook Blueprint minősítései közül többet megszerzett, a hivatalos Facebook marketing partner program tagja volt 3 éven keresztül.
Több marketing szakkönyv szerzője, szakmai konferenciák rendszeres előadója.
dr. Teker Orsolya
Adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász
Jogi szakértő, aki az online marketinggel kapcsolatos kihívásokkal is napi gyakorlati szinten képben van. Cég- és projektmenedzsmenttel kapcsolatos évtizedes tapasztalatai nagyban segítik, hogy nem csak jogi oldalról, de folyamatok és az eredményesség oldaláról is tudja vizsgálni és mérlegelni a lehetőségeket.
A GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv társszerzője.
Valahol már találkoztál velünk?
Kutatásainkkal, interjúinkkal, cikkeinkkel esettanulmányainkkal a legkülönbözőbb szakmai és közéleti médiumokban találkozhattál. Íme néhány felület, ahol már megjelentünk.
Ráadásul rendszeresen hívunk felkészült és tapasztalt vendégelőadókat a Hub-ba
Geiger Tamás
A JabJab Online Marketing csapatának oszlopos tagja. 16 éve foglalkozik PPC-vel, ennél is több éve analitikával, az elsők között vetette bele magát a tag manager rendszerek mély bugyraiba. Mérnök informatikusként végzett szoftvertechnológia szakon, a mai napig igyekszik kombinálni programozói tudását és a vállalkozóként szerzett üzleti és marketing tapasztalataival.
Tóth-Czere Péter
A Showcast Media csapatával olyan podcasteket készít vállalati ügyfeleknek, amik fontos üzeneteket közvetítenek olyan közönségnek, akiket tényleg érdekel az, több mint 500 epizód van már a hátuk mögött.
Tartalommarketinggel és SEO-val foglalkozik ezen felül napi szinten, így számára fontos, hogy a podcasteket egyszerre nézze az érzelmek és a történetek, illetve a számok és eredmények oldaláról is.
Bay Áron
PPC és Analitikai specialista, az ország egyik legismertebb, legtapasztaltabb szakembere analitika témában. Áron 13 éve foglalkozik digitális analitikával, szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd Ft PPC költést kezelt és 400+ digitális analitika projekten dolgozott. 2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője.
Csikós Anett
15 éve esett szerelembe a marketinggel, azóta maximális lendülettel és lelkesedéssel űzi ezt a szakmát. Dolgozott már olyan óriási országos márkákon is, mint a Heineken, Soproni, Pall Mall, Hamé és pici, kisvállalkozók által megálmodott szerelem márkákon is.
Munkái során mindig óriási elkötelezettséggel dolgozik azon, hogy az előre meghatározott célokat a lehető leghatékonyabban érjék el, és az adott márka vagy cég szárnyaljon, ezáltal több profitot hozzon a vezetőinek.
Kérdések, amik talán téged is foglalkoztatnak
Az ajándék könyvek fizikai, vagy e-könyvek?
Az éves előfizetőknek nyomtatott könyveket küldünk ajándékba házhozszállítással, magyarországi címre: a GDPR IRÁNYTŰ online marketinghez című könyvet, a hozzá tartozó munkafüzetet és a Hogyan adj eredményesen a közösségi médiában? 2.0 könyvet vehetik kézhez.
Ezen kívül minden tag letöltheti a Hogyąn készíts eredményes Facebook-hirdetéseket? 2.0 című könyvet ebook formában.
Van olyan képzés, amihez csak a Leader vagy Mentoring szinten férek hozzá?
Az Expert csomagot választók minden előadáshoz videótréninghez és esettanulmányhoz korlátlan ideig hozzáférnek, az előadásokat és az előadás sorozatokat is nézhetik élőben.
A képzések és a képzés sorozatok felvételéhez azonban korlátozottan férnek hozzá.
A képzéseket a felvétel után maximum egy hétig nézhetik meg, a képzés sorozatok felvételét pedig a sorozat utolsó alkalma után egy hétig.
A Leader előfizetők az képzések és képzés sorozatok felvételét is megnézhetik korlátlan ideig.
Például a decemberi A+ Messenger marketinggel foglalkozó képzésen mindenki részt vehet, de a Leader tagok akár már most megnézhetik a tavaly decemberi képzés felvételét. A Leader tagok a képzés után korlátlan ideig nézhetik meg az új képzés videófelvételét. Az Expert tagok is megnézhetik a képzési videófelvételeket akár többször is. Erre kényelmesen lesz idejük a chatbot építésről is szóló képzés esetében a képzés után egy hétig.
Hogyan fizethetek?
A Liftup Social Media Hub előfizetését automatikusan vonjuk le arról. a bankkártyáról, amit a megrendeléskor megadtál.
A tranzakciók biztonságáról az OTP SimplePay rendszere gondoskodik.
Válthatok-e a csomagok között menet közben?
Igen, válthatsz, a belépés után a profilod beállításai között.
Hogyan és mikor mondhatom le az előfizetésem?
Bármikor lemondhatod, mindössze egy e-mail-t kell írnod az ügyfélszolgálatunknak az info@liftup.hu címre. Kollégáink egy napon belül törlik a tagságot, és leállítják az automatikus terheléseket.
A Liftup Social Media Hub neked való, ha…
… olyan cégvezető vagy, aki végre megfelelően beletanulna a közösségi marketingbe vagy kiadná egy munkatársának
… szeretnél lépést tartani (amennyire lehet) a Facebook, Instagram, Tiktok újdonságokkal, de képtelen vagy rá
… költséghatékonyság miatt cégen belül tartanád a marketinget
… az utóbbi időben egyre többet költöttél a közösségi marketingedre, de egyre kevesebb eredményed lett belőle
… fejtörést okoz az, hogy a sokféle felületre sokféle tartalmat KELL készíteni, és még a hirdetésekhez is videózni kellene
… kiszerveznéd a markering egy részét, ezért érteni szeretnéd, mit kérj a külsős marketingestől, amit pedig Te valósítasz meg, ahhoz lépésről-lépésre tudásanyagokra van szükséged.
Ha ezeknek a “nyomoknak” egy része hozzád vezet, akkor van egy jó hírünk: két kattintásra vagy a stresszmentes közösségi marketingtől!
Nézz bele a jövődbe most:
Csatlakozás után valószínűleg szétnézel a korábbi élők között, találsz egy szuper kis esettanulmányt.
Fél óra az egész, gyorsan végignézed, nyitod a jegyzeteidet, hogy 2 rövid teendőt felírj, amit megcsinálsz. A hét végére már kész is van, pedig korábban azt hitted órákat kell majd tölteni a beállításokkal.
Pár hét múlva már túl vagy egy friss képzésen is (talán pont a Podcast marketingen vagy a Google Tag Manager-esen) és mosolyogva nézed magad előtt a 3 oldalnyi jegyzetet. Jönnek-mennek az évszakok, és a munkatársaiddal azon nosztalgiáztok, hogy mennyire gyűlöltétek a social algoritmusokat régen, mielőtt pozitívra fordult volna a hirdetések megtérülése.
Simán mondhatsz nemet a csatlakozásra, hiszen meg tudod ítélni, hogy szükséged van-e a Hub-ra. Aztán holnap a karma valószínűleg küld valamilyen social értesítést, ami úgy kezdődik, hogy „XY átállás”. Ezt gyorsan ki is ikszeled, valószínűleg nem olyan fontos.
„Nem értem” — ezt te mondod magadnak (vagy a munkatársadnak), amikor jövő hónapban veszitek észre, hogy pár hete nem futnak a hirdetések, mert valamilyen változtatás miatt leállította azokat automatikusan a rendszer.
Pár hónap múlva már újra elindítottatok valamilyen hirdetéseket, külsős segítséggel, de egyik tanácsadás után már foglalni is kell a következőt, mert mindig van valami, ami nem úgy működik, ahogy kellene. Megint.
Aztán megint szembejön a HUB hirdetése és arra gondolsz, hogy elég volt a felzárkózom-félbehagyom ciklusnak és inkább csatlakozol.