Ez a kattintás fontosabb, mint gondolnád

Fontosabb, mert azt jelenti, hogy te nem csak úszni akarsz az árral.

Nem úgy állsz hozzá a változásokhoz, hogy „majd pár hónap múlva utánanézek, ha már csináltak rá tutorialt érthetően, leegyszerűsítve”.

Nem hagyod, hogy lemaradj a közösségi marketingben.

A megfelelő hozzáállás pedig mindig meghozza a gyümölcsét 🙂 

2024 elejét szánjuk közösen arra, hogy végleg elfelejtjük a „sosem érem utol a social újdonságokat” félelmünket.

Évek óta rajta tartom az ujjam a tiédhez hasonló, itthoni vállalkozások közösségimarketing-ütőerén, és azt látom, hogy 

  • szeretnének lépést tartani a Facebook, Instagram, TikTok változásokkal, de képtelenek rá,
  • gyakran az sem tiszta számukra, hogy pontosan mit keressenek a megértéshez, ráadásul
  • marketingesként nagy felelősséged van a marketingköltések és az elvárt eredmények miatt.

Rohan a közösségi marketing előre, mi pedig loholunk utána. 

De te, aki átkattintottál a levelemből, nem akarsz ebben kifulladni. 

Szerencsére nem is kell. 🙂 

A közösségi marketing lehet egyszerre folyamatos újdonság és a legerősebb csatornád. Tizenéve látom ezt itthon, többszáz vállalkozás social tevékenységét láttam, auditáltam, segítettem, így pontosan tudom, hogy mekkora terhet jelent ez a folyamatos újítás – először.

A következő napokban ezt fogjuk körbejárni és izgatottan várom, hogy mit szólsz majd hozzá.

Hamarosan találkozunk az inboxodban!

Lévai Richárd