
Új ügyfelek? Erősebb kapcsolat a vevőiddel?
Egyedi kapcsolattartás automatizáltan?
Használd ki a Messenger platform és a chatbotok lehetőségeit a marketingedben!
A+ Messenger Marketing workshop:
Automatizáld a folyamataid, aktivizáld a célcsoportod és építs adatbázist Messengerben könnyedén, chatbotok segítségével!
Időpont: 2023.01.10. 09:00-12:30
Formátum: élő, online esemény
A célcsoportod egy része (már) nem reagál a hírleveleidre?
Ez csak az egyik probléma, amiben a Messenger platform okos használata segíteni tud.
Hiszen az e-maileket a fiatalok nem nagyon olvassák, és sokszor az idősebbeknél is romlik a hatékonysága.
De a Messenger platform és a chatbotok nem csak a rendszeres elérésben tudnak Neked segíteni! Sokkal több lehetőség rejlik bennül:
- egyszerűsítsd az ügyfélszolgálati feladatokat automatizált, egyénre szabott folyamatokkal!
- építs adatbázist könnyedén!
- motiváld az embereket az első kapcsolatfelvételre könnyedén!
- aktivizáld a célcsoportod nyereményjátékokkal kutatásokkal
- támogasd a rendezvényeidet üzenet alapú kommunikációval!
Ebben a Messenger platform alap funkciói és a platformra épülő chatbotok tudnak Neked segíteni akár B2C akár B2B területre fókuszálsz.
A megvalósítás „hogyanjain” pedig az A+ Messenger Marketing workshop fog végig vezetni.
Az ötletektől a tervezésen át a megvalósításig kapsz segítséget, végigvezetünk a folyamatokon, és a webinárium végére már Te is képes leszel olyan egyszerű Messenger megoldásokat kialakítani, amik az üzleti céljaidat támogatják.


Az A+ Messenger Marketing workshop felépítése és témái:
- Mire jó, és mire nem a Messenger platfom?
- A Messenger Platform alap funkciói, amihez nem kell chatbot, mégis segíti a cégedet
- Példák, ötletek és esettanulmányok Messenger platform és Messenger chatbotok használatára
- Adatbázis építés chatbot segítségével
- Messenger chatbot helye a marketing folyamatokban
- Chatbot készítés Manychat platform segítségével lépésről lépésre
- Messenger platform szabályok, amikre figyelni kell
- Hogyan terjeszd a chatbotodat? A linkektől a hirdetésekig.
Kinek szól ez a workshop?
Azoknak, akik szeretnének hatékonyabban, izgalmasabban marketingezni és értékesíteni azoknak a célcsoportoknak is, akik nem érhetők el hatékonyan a klasszikus megoldásokkal.
Az a célja, hogy résztvevő marketingesek, akár maguk is meg tudjanak tervezni és létre tudjanak hozni egyszerű Messenger megoldásokat vagy chatbotot. A workshopon azoknak is teljes képet kapnak, akik maguk soha nem fognak chatbotot építeni, de szeretnék megismerni a platformban rejlő üzleti lehetőségeket.
Az A+ Messenger Marketing workshop felépítése és témái:
- Mire jó, és mire nem a Messenger platfom?
- A Messenger Platform alap funkciói, amihez nem kell chatbot, mégis segíti a cégedet
- Példák, ötletek és esettanulmányok Messenger platform és Messenger chatbotok használatára
- Adatbázis építés chatbot segítségével
- Messenger chatbot helye a marketing folyamatokban
- Chatbot készítés Manychat platform segítségével lépésről lépésre
- Messenger platform szabályok, amikre figyelni kell
- Hogyan terjeszd a chatbotodat? A linkektől a hirdetésekig.
Kinek szól ez a workshop?
Azoknak, akik szeretnének hatékonyabban, izgalmasabban marketingezni és értékesíteni azoknak a célcsoportoknak is, akik nem érhetők el hatékonyan a klasszikus megoldásokkal.
Az a célja, hogy résztvevő marketingesek, akár maguk is meg tudjanak tervezni és létre tudjanak hozni egyszerű Messenger megoldásokat vagy chatbotot. A workshopon azoknak is teljes képet kapnak, akik maguk soha nem fognak chatbotot építeni, de szeretnék megismerni a platformban rejlő üzleti lehetőségeket.

Mi kell a sikeres Messenger marketinghez?
Egyszerű marketinges alapismeretek, tapasztalat online marketing platformok használatában (pl. hírlevelező rendszer, stb.). Akinek ez megvan, saját maga is képes lesz elkészíteni az első chatbotját.
Mi nem az A+ Messenger Marketing webinárium?
Nem fogsz teljes mélységű tudást kapni a Messenger chatbot platformok összes, mély beállításairól.
De ötleteket és segítséget kapsz az induláshoz, és a webinárium után képes leszel egyszerű chatbotot készíteni a cégednek.
Olyan megoldásokat fogsz megismerni, amit marketingesként is tudsz használni, és amihez nem lesz szükség programozói fejlesztői ismeretekre. Így ha tapasztalt chatbot fejlesztő vagy, akkor ez a webinárium nem Neked szól.
Ha viszont marketinggel foglalkozol, az A+ Messenger Marketing workshop mellett a Liftup Social Media Hubban több olyan korábbi esettanulmányt és előadást is találsz, amik a hasznodra lesznek
Így ha azért jelentkezel az A+ Messenger Marketing workshop , hogy megtudd, hogyan használhatod a chatbot a marketingedben, érdemes elgondolkodni azon, hogy a Liftup Social Media Hubhoz is csatlakozol, hiszen ez tele van olyan oktatóanyagokkal, esettanulmányokkal, amik a chatbot építésen, sőt azon túl is segít abban, hogy naprakész, és sikeres marketinges legyél.
Liftup Social Media Hub: legyél naprakész, legyél sikeres képzési anyagaink segítéségével a toborzástól a TikTok hirdetésekig!
Legyél naprakész! Képzés felvételek, előadások, esettanulmányok várnak rád
Marketingeszközök és tudnivalók a videókészítésen túl:
minden ami ahhoz kell, hogy a folyamatosan megújuló közösségi platformokból a legtöbbet kihozd:
- Minden héten új elemzés vagy esettanulmány. Egy gyors inspiráció, amit ha átfutsz könnyedén kapsz új ötleteket!
- Minden hónapban két új előadás ami a közösségi marketing különböző területeire fókuszál a felületek beállításától a nyereményjáték tippeken át az adatvédelmi tudnivalókig. Ezeken belül pedig összekapcsolt előadás sorozatok is fogják segíteni a munkádat.
- Előadás sorozatok, hogy el tudj mélyedni egy-egy témában. Ilyen volt például a Sikeres közösségi nyereményjátékok sorozat, és a Toborzás a közösségi médiában, hamarosan pedig a Kiterjesztett valóság effekt készítés workshop sorozat vár rád.
- Képzések felvételei: évente 11 képzés felvétele, amit két hétig visszanézhetsz, sőt, ha a Leader tagságot választod, akár korlátlanul hozzájuk férhetsz. Ebből a Kreatív Videós Műhely csak az egyik.
- Részvételi lehetőség élőben a képzéseken Leader tagként.
- Videótréningek, amik segítenek rendbe tenni az alapokat akár Instagram, akár TikTok hirdetésekről van szó.
- Fejlődési tervek, amik segítenek minden Leader tagot végigmenni egy-egy szakterületen. Az első ilyen például az Instagram és Facebook Hirdetések mesterkurzus.
- Hogyan készíts eredményes Facebook-hirdetéseket? 2.0 letölthető ebook
Mi a Liftup Social Media Hub röviden?
Időt spórolhatsz, és szabadabban fejlesztheted magad és a cégedet, mert Lévai Richárd és a Liftup Akadémia legjobb élő közösségi marketing képzéseit, videós tananyagait és könyveit érheted el sokkal kényelmesebben, és hatékonyabban mint eddig.
Igazítsd a fejlődésedet a saját ütemedhez, nézd vissza a videókat akkor, amikor igazán alkalmas Neked!
Ne félj attól, hogy azért nem tudsz fejlődni, mert egy képzés éppen nem fér bele!
Évente 11 képzés, 25-nél több előadás, 52 esettanulmány vár rád a 4 videótréning és a letölthető ebook mellett, könnyen elérhető módon!
Érdemes csatlakozni a hubhoz? Mit mondanak a tagok?
Alapvetően mindig nagyon aktuális témákkal foglalkoztok.
Ezért itt is egy nagy-nagy köszönetet küldök nektek.
A Liftup Social Media Hub ár - érték arányban kiváló és még kisvállalkozóként is elérhető a havidíja. Eleve nagyon tudok azonosulni a Liftup hozzáállásával. Nagyon tetszik a sok elemzés, mivel én is hasonlóan gondolkodom.
A Liftup Social Media Hub azért előnyös nekünk, mert rengeteg munkát takarít meg. Nem kell Google-ben keresgélni,
portálokon kutatni, összeollózni, rendszeresen érkezik a
friss, aktuális, gyakorlati információ.
Rengeteg helyen olvasgathatsz érdekességeket a közösségi médiás marketingről, ma már a csapból is a tiktok, és az instagram folyik... De ha valós, hasznosítható tudást akarsz, akkor a legjobb hely Lévai Ricsiék tudástára, a Liftup Social Media Hub.
Előadások? Esettanulmányok? Képzési programok? De pontosan mik?
Nézz bele a Liftup Social Media Hubba! Ismerd meg mi vár rád!
Ahhoz, hogy könnyen megalapozd a tudásod és a jól működő közösségi marketinged: videótréningek.
Folyamatos ötletek és inspirációk amik segítenek a jobb kommunikációba, a sikeresebb kampányok kidolgozásában, a bevételt hozó stratégia kialakításában, a piaci folyamatok megismerésében: minden héten elemzések és esettanulmányok.
Mélyülj el egy-egy speciális eszközben vagy témában, legyél szakértője, hozz ki többet a marketingedből: ebben segítenek rövid előadásaink, amiket két hetente tartunk.
Ismerd meg a legfontosabb módszereket részletesen, gyakorlati szinten ahhoz, hogy rövid és hosszú távon egyaránt eredményes tudj lenni! Ebben fél napos, gyakorlat fókuszú képzések fognak segíteni.
Videótréningek: alapozd meg a tudásod!
A Liftup Social Media Hubban megtalálod azokat a videótrénineket, amikkel a marketinged fontos területeit fejlesztheted könnyedén. A kifejezetten videós oktatóanyag formátumnak köszönhetően 10-15 perces blokkokban, gyorsan fel tudod dolgozni az adott témát, és persze bármikor visszanézheted. Így lesz időd elmélyülten kialakítani a legjobb stratégiát.

Hatékony Instagram Hirdetések videótréning
Instagram hirdetések felkészítő mindenkinek, aki a fiatalokat szeretné megszólítani.

Technikai beállítások az adatvédelem mögött
Videótréning a marketing megoldásaid adatvédelmi alapjának biztosításához.

A sikeres TikTok hirdetések alapjai videótréning
Ismerd meg, és használd ki a TikTok hirdetési rendszerének lehetőségeit.
Ismerd meg, mi működik másnak: Esettanulmányok és elemzések
Minden héten egy új, rövid esettanulmány vagy elemzés vár rád a közösségi marketing legkülönbözőbb területeiről. Ha látod, hogy másnak mi működik, merre megy a piac és miért, könnyedén tudsz új ötleteket gyűjteni. Nem kell, hogy magadon próbálj ki mindent, meríts inspirációt mások sikeréből!

Néhány az elérhető esettanulmányok közül:
- Szöveges posztok: érdemes őket használni a Facebookon?
- CAPI (Konverziók API): több adat, de mennyivel?
- Reels hirdetések: megéri őket használni?
- Interaktív matrica Instagram hirdetésben
- 5 példa, hogyan lehet „hírlevél” alternatív a Messenger (az új Ismétlődő Értesítések hatása)
- 3 példa, hogyan lehet hatékonyan leadeket gyűjteni Messengerben
- Megéri ugyanazt a posztot többször kirakni?
- Mennyi idő alatt lehet rövid videókat készíteni?
- Lead gyűjtés TikTokon
- Hogyan segít a TikTok pixel a célközönség elemzésben?
- Nemzetközi kitekintő: közösségi média a szomszédos országokban
- Érdemes QR kódot használni?
- Ne feledd, minden héten új esettanulmány segít az ötlet gyűjtésben és abban, hogy naprakész legyen a marketinged!
Hogyan fejlesztheted folyamatosan a marketinged? Havonta két exkluzív előadás segít benne!
Havonta két előadás keretében segítünk abban, hogy fejleszt a közösségi marketinged különböző területeit. Olyan exkluzív előadásokra számíthatsz, amik segítenek a jobb tartalomgyártásban, a weboldalad fejlesztésében, a fiókokhzo kapcsolódó adminisztrációs feladatokban, a marketinghez kapcsolódó adatvédelmi alapokban, vagy éppen az újdonságok követésében.

Néhány a már elérhető előadások közül:
- Ötletek hatékony nyereményjátékokhoz
Milyen koncepció mentén érdemes kialakítani egy nyereményjátékot? Hogyan készítsd elő?Milyen megoldásokat válassz amik illenek az üzleti céljaidhoz?
- Mindent az UTM paraméterekről: miért használd, hogyan állítsd be úgy, hogy az segítse a marketinged?
Unalmasnak tűnik? Pedig lehet, hogy ezen múlik a kampányaid sikere… - Business Manager vs. Business Suite vs. Creator Studio. Mit hol találsz, és mit hol használj ahhoz, hogy hatékonyabb legyél?
- Weboldalak, cookie-k, pixelek: mit érdemes tudni róluk, hogyan állítsd be a cookie bannered?
- Hogyan hozd ki a legtöbbet a mobil hirdetéseidből? Avagy az Instant élmény lehetőségei és létrehozása
- Hogyan tervezz tartalmat egyszerűen?
- Facebook poszt írás miniworkshop: egyszerű módszer, amivel felpörgetheted a tartalomkészítést a közösségi médiában
- Már most 10-nél több előadás vár rád, és ez havonta kettővel bővül. Ráadásul nyáron két olyan témával készülünk, amit több előadás keretében dolgozunk fel: Toborzás a közösségi médiában és Kiterjesztett valóság effekt készítés a gyakorlatban.
- Csatlakozz a Hubhoz, és vegyél részt élőben izgalmas előadásainkon, vagy nézd őket meg felvételről, ha az Neked kényelmesebb!
Fejleszd magad rendszeresen képzéseinkkel!
A közösségi marketing sikerhez folyamatos fejlődés kell több területen a videós és szöveges tartalomgyártástól, a különböző platformok hirdetésein át a haladó technikai beállításokig. Viszont minden marketinges ideje és képzési kerete korlátozott.
Vagy legalábbis eddig az volt.
A Liftup Social Media Hubban évente 10+ képzés anyagát érheted el, így folyamatosan naprakész tudsz lenni. A legfontosabb témákból évente két képzést is tartunk, hogy ne biztosan maradj le a változásokról.
Ha Expert tagként jelentkezel, akkor minden képzés videófelvételét megnézheted két hétig. Válaszd ezt, ha a határidő segít!
Ha Leader tagként jelentkezel, minden képzés anyagát korlátlan ideig és alkalommal nézheted meg. Válaszd ezt, ha évente többször is szeretnéd végignézni ugyanazt a témát, vagy nincs időd megvárni a következő alkalmat!

Képzések, amiket a Liftup Social Media Hub tagjai elérhetnek:
- Facebook Marketing Restart (következő: 2022 szeptember)
- Alapozó Instagram és Facebook Hirdetések
- Instagram és Facebook Hirdetések Szuperhatékonyan (következő: 2022 október)
- Haladó Instagram és Facebook Hirdetések (következő: 2022 december)
- Listaépítés Biztonságosan és Hatékonyan
- Építs Te is Tartalompiramist Több Platformra
- Kreatív Videós Műhely: Hogyan készíts rövid videókat könnyedén? (következő: 2022 augusztus)
- Hatékony Remarketing a Cookie mentes világban (következő: 2022 november)
- A Liftup Social Media Hub Leader tagjai minden korábbi képzés felvételét korlátlan ideig és alkalommal nézhetik meg, az aktuális képzésekbe pedig becsatlakozhatnak.
- A Liftup Social Media Hub Leader tagjai minden képzés felvételét a képzés időpontja után két hétig akár több alkalommal is megnézhetik.
Akik a Liftup Social Media Hub-ban segítik,
hogy naprakész és sikeres legyél

Lévai Richárd
A program vezetője, Magyarország egyik legismertebb közösségi marketing szakembere, aki több, mint 20 éve segíti a vállalkozásokat.
12 éve tart képzéseket, a Facebook Blueprint minősítései közül többet megszerzett, a hivatalos Facebook marketing partner program tagja volt 3 éven keresztül.
Több marketing szakkönyv szerzője, szakmai konferenciák rendszeres előadója. Első chatbotját 2016-ban készítette.

dr. Teker Orsolya
Adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász
Jogi szakértő, aki az online marketinggel kapcsolatos kihívásokkal is napi gyakorlati szinten képben van. Cég- és projektmenedzsmenttel kapcsolatos évtizedes tapasztalatai nagyban segítik, hogy nem csak jogi oldalról, de folyamatok és az eredményesség oldaláról is tudja vizsgálni és mérlegelni a lehetőségeket.
A GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv társszerzője.
Hol találkozhattál velünk?
Kutatásainkkal, interjúinkkal, cikkeinkkel esettanulmányainkkal a legkülönbözőbb szakmai és közéleti médiumokban találkozhattál. Íme néhány felület, ahol már megjelentünk.

Szerezd meg Te is a magabiztosságot és naprakészséget jelentő tudást, a Liftup Social Media Hub anyagai és szakértői segíteni fognak!
Szeretnél ajándékot?
Persze, ki ne szeretne? 😉
Kedvezmények és ajándékok azoknak, akik a havi helyett az éves csatlakozási díjat választják!
Kedvezmény:
Expert és Leader tagság esetén 2 hónapnyi, Teams3 tagság esetén 3 hónapnyi kedvezményt kapsz az előfizetési díjból, ha egy egész évet egyben fizetsz ki. kedvezmény.
Könyvcsomag ajándékba: minden éves előfizetést választó tag könyvcsomagot kap ajándékba, ami a következőkből áll:
- Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával? könyv
- GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez könyv
- GDPR IRÁNYTŰ munkafüzet
Ajándék konzultáció: Leader tagok 2 órányi konzultációt, Team3 előfizetők pedig 3 órányi konzultációt kapnak ajándékba.
Válaszd ki, milyen formában szeretnél résztvenni az A+ Messenger Marketing workshopon!
Válaszd ki, a csomagok közül azt, amelyik a legjobban fogja segíteni a fejlődésed!
(Az A+ Messenger Marketing workshop mindegyiknek a része!)
A kattintás után megérkezel az űrlapra, ahol véglegesítheted a megrendelésed.
Mit mondanak a Social Media Hub tagjai?
Alapvetően mindig nagyon aktuális témákkal foglalkoztok.
Ezért itt is egy nagy-nagy köszönetet küldök nektek.
A Liftup Social Media Hub ár - érték arányban kiváló és még kisvállalkozóként is elérhető a havidíja. Eleve nagyon tudok azonosulni a Liftup hozzáállásával. Nagyon tetszik a sok elemzés, mivel én is hasonlóan gondolkodom.
A Liftup Social Media Hub azért előnyös nekünk, mert rengeteg munkát takarít meg. Nem kell Google-ben keresgélni,
portálokon kutatni, összeollózni, rendszeresen érkezik a
friss, aktuális, gyakorlati információ.
Rengeteg helyen olvasgathatsz érdekességeket a közösségi médiás marketingről, ma már a csapból is a tiktok, és az instagram folyik... De ha valós, hasznosítható tudást akarsz, akkor a legjobb hely Lévai Ricsiék tudástára, a Liftup Social Media Hub.
Gyakran Ismételt kérdések
Az A+ Messenger Marketing workshop elérhető önállóan is?
Igen, az A+ Messenger Marketing workshopra lehet önmagában is jelenkezni.
Aki csak a workshopot választja, részt vehet az online eseményen élőben, a felvételt pedig egy hétig, korlátlan alkalommal nézheti visssza.
A Liftup Social Media Hub Expert tagjai felvételről nézhetik vissza két héten keresztül a workshopot, a Leader tagok pedig élőben is résztvehetnek, a felvételt pedig korlátlan alkalommal visszanézhetik.
Hogyan fizethetek?
A Liftup Social Media Hub előfizetését automatikusan vonjuk le arról. a bankkártyáról, amit a megrendeléskor megadtál.
A tranzakciók biztonságáról az OTP SimplePay rendszere gondoskodik.
Válthatok-e a csomagok között menet közben?
Igen, válthatsz, a belépés után a profilod beállításai között.
Expert vagy Leader előfizetést érdemes választani?
A Liftup Social Media Hub Expert tagjai minden tartalomhoz hozzáférnek, de a képzése felvételét csak két hétig érhetik el. Így költséghatékonyan tudnak fejlődni, ráadásul segít ez a konstrukció azoknak, akiknek jól jön a határidő nyomása.
A Leader tagok élőben részt vehetnek a képzéseken, webináriumokon, ráadásul minden képzés videófelvételt korlátlan ideig tudnak visszanézni.
Ez ideális akkor, ha nincs idő kivárni egy képzés időpontját, mert azonnali fejlődésre van szükség.